På Skogalund kan du beställa catering. hyra din festlokal till födelsedagsfesten, bröllop, eller konferens
Nu finns allt på Skogalunds gårds hemsida
http://www.skogalundsgard.se/

hempz

hempz
Nyheter i butiken!! Hempz underbara lotioner!! Doftar helt fantastiskt!!

Underbara ljusstakar från Different Design

Underbara ljusstakar från Different Design

tisdag 1 september 2009

Jag åkte till Formexmässan själv i Fredags.... körde fel och fick vända inne i Stockholm....
Väl där gick jag runt innan jag bestämde mig för tre grossister...ih, affari och Svanefors..
De grejerna kommer snart och då kan jag öppna... Det ska bli sååå roligt.

1 kommentar:

  1. HEJ! Var på din invigning i lördags. Åh vad mycket fint du har o vad fint ni gjort när ni rustat "ladan". Jag har följt hela arbetet, dottern har haft häst hos eran granne,Catarina. Vilket jobb ni gjort.Jättefint
    /Annelie

    SvaraRadera

öppettider

Öppettiderna för Skogalunds gård är

Onsdag 13:00-19:00
Torsdag 13:00-17:00
Lördagar 12:00-17:00



Vi säljer Dansk och Svensk inredning
Vi säljer kaffe och kaffebröd , och lite godis...


Telefonnummer 0738002717





Lite nya bilder på butiken

Lite nya bilder på butiken


Nyinkommet!! Hylla 399:-

welcome

welcome
welcome to m


Jaha då är man nyss hemkommen från Formex och det var mycke fint till våren,, Handlade lite till både inne och ute...Säger oxå VÄLKOMMEN till IB LAURSEN , DIFFERENT DESIGN och LA FINESSE som leverantörer..

Köpt in lite söta tunikor som kommer i Mars..







mera plats

Nu ska jag renovera det som egentligen skulle bli garage
så att jag får en cafedel och en affärsdel.... vi ska börja i helgen och det ska bli sååå roligt....



Svanefors

Svanefors
Lite inspiration från Svanefors